HOE kunnen wij je HELPEN?

Veel gestelde vragen.

WAAR IS MIJN BESTELLING?
Bestelling
  • Nadat je je bestelling hebt geplaatst, sturen wij je een bevestigingsmail met de verwachte levertijd en de details van je bestelling.
  • Heb je aangegeven dat je je bestelling op wil halen in de winkel dan ontvang je een bericht dat je artikel klaar ligt om te passen.
  • Zodra je bestelling is verzonden sturen wij je een e-mail met het trackingnummer.
  • Het kan tot 48 uur duren voordat het trackingnummer is geactiveerd. Je bestelling is te volgen zodra het pakket is aangekomen in het postsorteercentrum van PostNL. Houd er rekening mee dat je Trackingnummer pas werkt wanneer je bestelling door ons is verwerkt.
  • Met een account kun je snel en eenvoudig je huidige en je nieuwe bestellingen inzien.
HOE KAN IK BETALEN?
Betaalmogelijkheden

Je hebt een rijke keuze aan betaalmogelijkheden:

   

*Achteraf betalen met Afterpay (hiervoor rekenen wij €0,99 servicekosten)

Lingeriecheque

Kan ik mijn gespaarde lingeriecheque ook online verzilveren?

  • Na het plaatsen van je bestelling kies je jouw gewenste betaalmethode.
  • Vul in het veld “ Code inwisselen” jouw unieke code van je lingeriecheque.
  • Klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’
  • Als je bestelling succesvol is afgerond, ontvang je per mail een bevestiging van ons.
  • Is dit niet het geval? Controleer voor de zekerheid je spam folder. Is de e-mail ook daar niet te vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

WELKE BEZORGOPTIES EN LEVERTIJDEN BIEDEN JULLIE AAN?
Bezorgen

Wij verwerken je bestelling direct nadat je de bestelling hebt geplaatst en overhandigen deze daarna aan PostNL. Bezorging is van maandag tot zaterdag. Je ontvangt een verzendbevestiging per mail met de link naar de PostNL tracking informatie.

Gratis verzending bij bestellingen vanaf 50,-

Bij bestellingen vanaf 75,- euro bieden wij gratis verzending aan. Onder de 100,- euro rekenen we 4,50 euro verzendkosten. Het duurt 2-3 dagen voor je pakketje bezorgd wordt.

Bezorgpogingen

Na de eerste niet geslaagde bezorgpoging zal PostNL een kaartje achterlaten met opties voor een tweede bezorging. Je kunt dan een dag kiezen voor de tweede bezorging op dezelfde locatie of de bezorging wijzigen naar een PostNL Pakketpunt. Dit doe je door de niet thuis-code die staat op je kaartje samen met je postcode in te vullen op www.postnl.nl

 

Afhalen in de winkel

Wij verwerken je bestelling direct nadat je de bestelling hebt geplaatst en nemen contact met je op wanneer je bestelling klaar ligt om te passen.

WAT IS HET RETOURBELEID?

Uiteraard komt het wel eens voor dat een artikel niet goed past, of niet helemaal is wat je ervan verwacht had. Daarom vinden we het belangrijk dat je je artikelen binnen 30 dagen kunt retourneren online of in de winkel.

Fair use

We hebben een retourbeleid met een fair-use voorwaarde.
Wat betekent dit voor jou?

  • Je kunt alleen artikelen ruilen of retourneren wanneer ze ongedragen zijn en voorzien zijn van het prijskaartje
  • De items die worden geretourneerd zijn jouw verantwoordelijkheid tot ze terug in ons bezit zijn. Het handigste is hierbij om onze retourhandleiding te volgen, over hoe ze te beschermen tegen schade en slijtage.
  • We betalen de items terug tegen de prijs waarvoor je ze hebt gekocht – ook items gekocht in de uitverkoop.
  • Alle goederen worden geïnspecteerd wanneer we ze terugkrijgen.
  • We zorgen er dan voor dat je zo snel mogelijk je geld terugkrijgt.
Ruilen/Retourneren in de winkel
  • Dit kan natuurlijk ook wanneer je iets online besteld hebt.
  • In de winkel worden online aankopen terugbetaald in contant geld of door een pintransactie.
  • Klarna-betaling: Als je met Klarna hebt betaald, zal het bedrag van je retournering worden geannuleerd op je factuur en zal het automatisch worden bijgewerkt. Als je alles retourneert, zal de hele factuur worden geannuleerd. Als je je factuur niet hebt ontvangen, klik dan op Klarna.com om ze te downloaden.
Retourneren

Je kunt je bestelling terugsturen binnen 30 dagen vanaf de bezorgdatum. De geretourneerde artikelen moeten wel ongewassen, ongedragen en ongewijzigd zijn. De artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat verkeren met de originele labels.
Volg deze instructies als je items wil retourneren:

  1. Retourneer de artikelen in de originele verzendbox. Als je deze niet meer hebt, zorg dan voor een verpakking waardoor de items niet beschadigd kunnen worden.
  2. Vul het retourformulier in, daarmee help je ons bij een snelle en correcte verwerking. 
  3. Plak het retourlabel dat je bij je bestelling hebt gekregen op de verpakking. Als je het label kwijt bent of nooit hebt gekregen, neem dan even contact met ons op.
  4. De verzendkosten voor levering hebben wij op ons genomen. De kosten voor retourzending van artikelen kunnen wij helaas niet op ons nemen.

 

Terugbetaling
  • Het kan tot 14 werkdagen duren voor wij je artikelen ontvangen, verwerken en terug kunnen betalen.
  • Als je op het moment van aankoop een korting hebt ontvangen op je gehele bestelling, ontvang je bij retourneren enkel het bedrag terug dat je hebt betaald.
  • Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode. Als je met een e-gift kaart hebt betaald, ontvang je een nieuwe kaart met het retourbedrag.
  • Helaas is het momenteel niet mogelijk om artikelen te ruilen of te laten repareren.
Afhalen in de winkel

Wij verwerken je bestelling direct nadat je de bestelling hebt geplaatst en nemen contact met je op wanneer je bestelling klaar ligt om te passen.