Hi, waarmee kunnen we je helpen?

Klantenservice.
Waar is mijn bestelling?
  • Nadat je je bestelling hebt geplaatst, sturen wij je een bevestigingsmail met de verwachte levertijd en de details van je bestelling.
  • Heb je aangegeven dat je je bestelling op wil halen in de winkel dan ontvang je een bericht dat je artikel klaar ligt om te passen.
  • Zodra je bestelling is verzonden sturen wij je een e-mail met het trackingnummer.
  • Het kan tot 48 uur duren voordat het trackingnummer is geactiveerd. Je bestelling is te volgen zodra het pakket is aangekomen in het postsorteercentrum van PostNL. Houd er rekening mee dat je Trackingnummer pas werkt wanneer je bestelling door ons is verwerkt.
  • Met een account kun je snel en eenvoudig je huidige en je nieuwe bestellingen inzien.

Lees verder

Covid-19 informatie

WINKELEN MAG WEER !
Fijn dat we je weer in de winkel mogen helpen. 

AFSPRAAK  MAMMACARE
Voor een afspraak Mammacare kun je gewoon een afspraak maken.
We hebben diverse maatregelen genomen op basis van de adviezen van het RIVM.

Lees verder

Hoe retourneer ik een bestelling?
  • Dit kan heel eenvoudig in onze winkel.
  • Mocht dit lastig zijn of woon je wat verder weg dan kan dit heel gemakkelijk via PostNL.
  1. Retourneer de artikelen in de originele verzendbox. Als je deze niet meer hebt, zorg dan voor een verpakking waardoor de items niet beschadigd kunnen worden.
  2. Vul het retourformulier in, daarmee help je ons bij een snelle en correcte verwerking. Als het retourformulier ontbreekt, kun je het <HIER> downloaden.
  3. Plak het retourlabel dat je bij je bestelling hebt gekregen op de verpakking. Als je het label kwijt bent of nooit hebt gekregen, neem dan even contact met ons op.
  4. Lever je pakket in bij de PostNL-locatie. Bekijk waar je dichtsbijzijnde PostNL locatie is via https://www.postnl.nl/.

Lees verder

Hoe gaan wij om met je gegevens?

Dit privacybeleid is van toepassing op de verwerking van je persoonlijke gegevens die wij van je verzamelen of die je verstrekt bij het bezoeken BURGHLINGERIE.nl
OVERZICHT
1. Onze privacyverklaring
2. Het verzamelen en gebruik van je persoonlijke gegevens
3. Het delen van je persoonlijke gegevens
4. Hoe lang we je gegevens bewaren
5. Je rechten

Lees meer

Wat is het retourbeleid ?

Uiteraard komt het wel eens voor dat een artikel niet goed past, of niet helemaal is wat je ervan verwacht had. Daarom vinden we het belangrijk dat je je artikelen binnen 30 dagen kunt retourneren online of in de winkel.

Lees meer

Kan ik mijn lingeriecheque online verzilveren?

Vanaf Maart 2021 gaan wij je gespaarde lingeriecheque zo versturen dat je deze ook online in kunt wisselen.

Bestellingen

Betalingen

Bezorging

Retouren en Ruilen

Mijn account

Overig