GARANTIE & KLACHTEN.

Garantie & Klachten.

Wij staan garant voor een hoge kwaliteit.
Mocht er toch iets zijn neem dan contact met ons op
.
Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan je verzending of aankoop aan de kassa proberen we dit te voorkomen. Mocht je toch een kapot of verkleurd product van ons hebben ontvangen, neem dan gelijk contact op met ons. Dan zorgen we voor een oplossing.

Hoe kan ik een klacht melden over een product?

Heb je het artikel tot 30 dagen geleden van gekocht en nog niet gedragen? Dan kun je het altijd gratis retourneren en/of ruilen.

Heb je het artikel meer dan 30 dagen geleden gekocht of al gedragen?

Kom bij voorkeur even langs in de winkel zodat wij direct naar een oplossing kunnen kijken. Is naar de winkel komen lastig? Stuur dan een e-mail met in de bijlage een aantal foto’s waarop het probleem goed zichtbaar is. Geef ook een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer of kassabonnummer door. Per e-mail kan dit via klanten@burghlingerie.nl. Vervolgens nemen wij binnen twee werkdagen contact met je op.

Wat is mijn garantieperiode?

Je ontvangt op al jouw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Wat wij veel belangrijker vinden is dat jij tevreden blijft over onze service en we samen naar een oplossing zoeken. Neem gewoon contact met ons op en samen zoeken wij naar een oplossing.

Waar kan ik een geschil melden?

Laat het ons weten en wij doen ons uiterste best om het op te lossen. Het gebeurd gelukkig zelden maar mochten wij er samen niet uitkomen, dan is het goed om te weten dat wij via onze branchevereniging NVMCZ zijn aangesloten bij “Er is iets misgegaan“. Er is iets Misgegaan helpt je graag met het oplossen van het probleem. Daarvoor is een klachtenregeling beschikbaar. Hierin staat stap voor stap beschreven wat je kunt doen bij klachten en wat Er is iets Misgegaan bij een klacht voor je kan betekenen. Het doel van deze procedure is de onvrede weg te nemen en het vertrouwen wederzijds te herstellen.

Als ook de Klachtencommisie er niet in slaagt je klacht tot tevredenheid op te lossen dan kan de klacht worden voorgelegd bij het secretariaat van de SEMH. In dat geval is er sprake van een geschil. Je kunt de SEMH –bij voorkeur- schriftelijk bereiken via:

Secretariaat Stichting Erkenningsregeling Leveranciers Medische Hulpmiddelen (SEMH)
Postbus 526
2400 AM Alphen aan den Rijn

Telefoon: 0172-414814
Fax: 020 – 524 8118
Email: info@semh.info

Waar kan ik een klacht melden over de dienstverlening?

Vaak krijgen wij complimentjes over hoe wij je helpen en adviseren.

Maar mocht je niet tevreden zijn over onze dienstverlening of hoe je bent geholpen in de winkel. Dan horen wij dit graag van je? Je mag ons altijd even bellen of mailen. FIJN!

Heb je een VRAAG of een SUGGESTIE?

      BEL ONS     073-5213027      

                Direct contact van 9.30u tot 17.30u

      klantenservice@burghlingerie.nl       

                Antwoord binnen een werkdag

      Vind ons op Facebook             

                Anwoord binnen een werkdag

3 + 12 =