Wij staan garant voor een hoge kwaliteit. Mocht er toch iets zijn neem dan contact met ons op.
Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?
Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan je verzending of aankoop aan de kassa proberen we dit te voorkomen. Mocht je toch een kapot of verkleurd product van ons hebben ontvangen, neem dan gelijk contact op met ons. Dan zorgen we voor een oplossing.
Hoe kan ik een klacht melden over een product?
Heb je het artikel tot 30 dagen geleden van gekocht en nog niet gedragen? Dan kun je het altijd gratis retourneren en/of ruilen.
Heb je het artikel meer dan 30 dagen geleden gekocht of al gedragen?
Kom bij voorkeur even langs in de winkel zodat wij direct naar een oplossing kunnen kijken. Is naar de winkel komen lastig? Stuur dan een e-mail met in de bijlage een aantal foto’s waarop het probleem goed zichtbaar is. Geef ook een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer of kassabonnummer door. Per e-mail kan dit via klanten@burghlingerie.nl. Vervolgens nemen wij binnen twee werkdagen contact met je op.
Wat is mijn garantieperiode?
Je ontvangt op al jouw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Wat wij veel belangrijker vinden is dat jij tevreden blijft over onze service en we samen naar een oplossing zoeken. Neem gewoon contact met ons op en samen zoeken wij naar een oplossing.
Waar kan ik een geschil melden?
Wij zullen er alles aan doen om je klacht op te lossen. Mocht je ondanks onze goede zorgen niet tevreden zijn over de door ons afgehandelde klacht dan kun je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, een onderdeel van Stichting Belangen Verbond van Borstprotheseleveranciers. Vereniging BVBL is bereikbaar via:
Als ook de Klachtencommisie er niet in slaagt je klacht tot tevredenheid op te lossen dan kan de klacht worden voorgelegd bij het secretariaat van de SEMH. In dat geval is er sprake van een geschil. Je kunt de SEMH –bij voorkeur- schriftelijk bereiken via:
Secretariaat Stichting Erkenningsregeling Leveranciers Medische Hulpmiddelen (SEMH) Postbus 526 2400 AM Alphen aan den Rijn
Waar kan ik een klacht melden over de dienstverlening?
Vaak krijgen wij complimentjes over hoe wij je helpen en adviseren.
Maar mocht je niet tevreden zijn over onze dienstverlening of hoe je bent geholpen in de winkel. Dan horen wij dit graag van je? Je mag ons altijd even bellen of mailen. FIJN!